کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

قالیشویی شربت اوغلی با سابقه ای بالق بر 50 سال ارائه دهنده خدمات متمایزی من جمله شستشوی فرش دستباف ، شستشوی موکت ، شستشوی فرش ماشینی ، شستشوی فرش خارجی، شستشوی مبلمان در محل و همچنین خدمات ترمیم فرش از جمله لک برداری، ریشه زنی ، دارکشی ، و ..... میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خشکشویی تشک خوشخواب در شربت اوغلی با دستگاه های مدرن و پشرفته بخارشور و ضدعفونی کننده تشک بدون نیاز به قطره ای آب انجام می شود .

شرکت قالیشویی شربت اوغلی آماده ارائه خدمات گسترده ای اعم از شستشوی تخصصی فرش ماشینی ، شستشوی فرش خارجی ، ابریشمی و دستباف ، خشکشویی مبلمان درمحل و حتی شستشوی تابلو فرش توسط پرسنلی کارآزموده و باتجربه در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما صورت می گیرد .

خشکشویی خوشخواب

بهترین روش شستن تشک خوشخواب در منزل

در این بخش از قالیشویی شربت اوغلی در مورد بهترین روش شستشوی تشک خوشخواب در منزل به شما آموزش می دهیم پس با ما همراه باشید .

برای شستن خوشخواب بهتر است هر چند وقت یکبار این کار را انجام دهید زیرا تمیز کردن خوشخواب می تواند به کاهش مواد حساسیت زا داخل اتاق خواب و در از بین بردن آلرژی بسیار موثر است .

جدا کردن تشک خوشخواب از تخت

برای خشکشویی خوشخواب ابتدا بالش ها ، روتختی و کوسن ها را از روی تشک خوشخواب بردارید و پارچه هایی که قابل شستشو هستند را داخل ماشین لباسشویی بریزید و بشورید.

جارو کردن تشک خوشخواب

برای تمیز کردن تشک خوشخواب بوسیله جاروبرقی آن را جارو بکشید برای گوشته ها و شیارهای تشک نیز از سری های جاروبرقی استفاده کنید تا گردوغبار کاملا از روی تشک برداشته شود .

از بین بردن لکه روی تشک خوشخواب

درصورتیکه لکهای روی تشک بود ابتدا برچسب تشک خوشخواب را مطالعه کنید و با استفاده از یک دستمال تمیز مرطوب کنید و روی لکه ضربه بزنید مواظب باشید که لکه پخش نشود .در صورتی که لکه باقی مانده بود از مواد شوینده لکه بر نیز می توانید کمک بگیرید مقداری از آن را روی دستمال تمیز اسپری کنید و روی محل لکه بکشید .

 از بین بردن بوی بد خوشخواب

در صورتیکه تشک شما بوی بدی گرفته است می توانید مقداری جوشیرین روی سطح خوشخواب بریزید و به مدت نیم ساعت منتظر بمانید تا بوی بد خوشخواب برطرف شود و در نهایت جاروبرقی بکشید .

اگر احیانا بوی بد خوشخواب تان برطرف نشد حتما به یک قالیشویی متخصص در این راستا مراجعه کنید .

قالیشویی متخصص در تهران

خشکشویی تشک خوشخواب

برای آبکشی خوشخواب در منزل باید بصورت اسپری کدرن و خشک کردن آن ازحوله استفاده کنید بهیچ عنوان تشک را زیر آب نگیرید باعث پوسیدگی و فنرهای تشک دچار زنگ زدگی می شود سپس برای خشک کردن تشک آن را در معرض نور خورشید قرار دهید تا میکروب ها و قارچ ها از داخل آن بیرون بیایند . بعد از خشک شدن کامل خوشخواب از آن استفاده نمایید .

قالیشویی و خشکشویی خوشخواب

شعب قالیشویی در شربت اوغلی

قالیشویی در شربت اوغلی در تهران شعبه های زیادی دارد از جمله :

قالیشویی در مرکز تهران : ترمیم تخصصی فرش در آرژانتین ، فاطمی ، گاندی ، امیر آباد ، قالیشویی در عباس آباد .

قالیشویی در شرق تهران : خدمات شستشوی فرش در پاسداران ، جردن ، قلهک ، قالیشویی در مینی سیتی ، ظفر ، مجیدیه .

قالیشویی در شمال تهران : شستشوی موکت تایلی در ازگل ، تجریش ، زعفرانیه ، قالیشویی در فرمانیه ، فرشته ، لویزان ، نیاوران ، قالیشویی در کامرانیه و ...


قالیشویی در تهران با قالیشویی شربت اوغلی

قالیشویی در جنوب تهران

قالیشویی  در غرب تهران مانند آیت الله کاشانی ، قالیشویی در فرحزادی ، گیشا ، شهرک اکباتان ، قالیشویی در شهرک غرب و ...

قالیشویی در کرج .

کافیست در سایت کارخانه قالیشویی شربت اوغلی ، مراجعه کنید و از خدمات خشکشویی تشک خوشخواب بهره مند شوید .



قالیشویی شربت اوغلی 

1520 

021-55824444

021-55825522

021-55825533  

021-55852572-6

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی