کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

قالیشویی شربت اوغلی با سابقه ای بالق بر 50 سال ارائه دهنده خدمات متمایزی من جمله شستشوی فرش دستباف ، شستشوی موکت ، شستشوی فرش ماشینی ، شستشوی فرش خارجی، شستشوی مبلمان در محل و همچنین خدمات ترمیم فرش از جمله لک برداری، ریشه زنی ، دارکشی ، و ..... میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی با بروزترین دستگاه و پرسنل مجرب و کارآمد با برترین متدهای شستشوی فرش و مبلمان بصورت تضمینی در سریعترین زمان ممکن به شما ارائه خدمات می کنند .

قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی

خدمات شرکت قالیشویی در غرب تهران

بارزترین خدمات شرکت قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی عبارتند از :

شستشوی فرش دستباف در غرب تهران

و همچنین کلیه خدمات ترمیم : رفوگری ، اصلاح سوختگی ، رنگبرداری ، ریشه زنی ، شیرازه دوزی و چله کشی نیز توسط نیروهای متخصص در قالیشویی شربت اوغلی انجام می شود.

روش جالب از بین بردن لکه جوهر از روی مبل

حتما برای بسیار از شما پیش آمده است که ماژیک ، خودکار و روانویس تان اغلب مقداری جوهر پس می دهند که باعث می شود که لباس و یا حتی مبلمان تان را نیز کثیف کند از بین بردن لکه جوهر از روی مبلمان کار آسانی نیست و بهتر است از یک قالیشویی معتبر در این راستا کمک بگیرید اما در صورتی که مایل هستند در منزل لکه را از بین ببرید با ماهمراه باشید در این مطلب به شما روش های جالبی برای خلاص شدن از شر لکه جوهر از روی مبل را آموزش می دهیم .

قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی روش جالب از بین بردن لکه جوهر از روی مبل

استفاده از نمک

برای رفع لکه جوهر از روی مبل مقداری آب روی لکه جوهر بریزید سپس مقداری نمک روی محل مورد نظر بپاشید و بعد از چند دقیقه با استفاده از یک دستمال نرم روی پارچه مبل بکشید تا لکه جوهر ناپدید شود .

استفاده از آمونیاک

برای از بین بردن لکه جوهر از روی مبلمان مقداری آمونیاک روی لکه بریزید و بعد از چند دقیقه مقداری مایع ظرفشویی را با کمی آب مخلوط کنید و با دستمال روی لکه را تمیز کنید .

استفاده از جوش شیرین

یک پیمانه جوش شیرین را با 2 پیمانه آب ترکیب کنید و با استفاده یک دستمال آغشته به مواد روی محل بکشید

استفاده از مایع ظرف شویی و گلیسیرین

در صورتیکه لکه جوهر قدیمی است بهترین روش استفاده از گلیسرین  است مقداری مایع ظرفشویی را با مقداری گلیسرین مخلوط کنید و با یک دستمال آغشته به محلول روی محل لکه بکشید اگر لکه پاک نشد مقداری گلیسرین را بمدت 5 تا 10 دقیقه روی لکه قرار دهید و مجددا لکه را با دستمال پاک کنید بعد از برطرف شدن کاملا لکه محل را با آب شستشو دهید.

قالیشویی در غرب تهران قالیشویی در آزادی شربت اوغلی

استفاده از نشاسته ذرت

 مقداری نشاسته ذرت را با شیر ترکیب کنید و به لک جوهر بزنید چند ساعت منتظر بمانید و بعد محل را شستشو دهید و سپس جاروبرقی بکشید .

استفاده از الکل

این روش از روش های موثر برای برطرف کردن لکه جوهر از روی مبلمان می باشد ولی قبل از انجام این روش حتما در قسمتی از مبلمان که مخفی است تست کنید تا به مبلمان شما آسیبی وارد نشود مقداری الکل را روی یک دستمال بریزید و از مرکز لکه باید دستمال را بکشید تا موجب پخش شدن بیشتر لکه روی مبلمانتان نشود .

شستشوی مبلمان در غرب تهران شربت اوغلی با بهترین کیفیت

نکته مهم

بعضی از پارچه ها و جنس های مبلمان ها بسیار حساس هستند و برای پاک کردن لکه ها باید حتما از قالیشویی های معتبر مانند قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی مراجعه کنید و از خدمات شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان در محل نیز بهره مند شوید .

شعب قالیشویی شربت اوغلی در غرب تهران

کارخانه قالیشویی در غرب تهران تمامی محله های این منطقه را پوشش می دهد از جمله :

قالیشویی در ستارخان قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی

همچنین قالیشویی در سعادت آباد ، شهرک اکباتان ، شهرک غرب ، قالیشویی در آیت الله کاشانی .

قالیشویی در آیت الله کاشانی قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی

با قالیشویی در غرب تهران شربت اوغلی مجهز به ناوگان حمل و نقل که بصورت شبانه روزی فعال است تماس بگیرید .

قالیشویی شربت اوغلی 

1520 

021-55824444

021-55825522

021-55825533  

021-55852572-6

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی