کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

قالیشویی شربت اوغلی با سابقه ای بالق بر 50 سال ارائه دهنده خدمات متمایزی من جمله شستشوی فرش دستباف ، شستشوی موکت ، شستشوی فرش ماشینی ، شستشوی فرش خارجی، شستشوی مبلمان در محل و همچنین خدمات ترمیم فرش از جمله لک برداری، ریشه زنی ، دارکشی ، و ..... میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شستشوی فرش دستباف بدلیل حساسیت و گرانیمت بودن زیاد نیاز به شستشو ندارند و بهتر است حداقل سالی یکبار شسته شوند .

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش دستباف و قدیمی با استفاده از جدیدترین متدهای شستشو و با کادر مجرب و دلسوز به شما این اطمینان را می دهد که تمامی تلاش خود را برای حفظ کیفیت و سلامت فرش شما انجام می دهد .

قیمت شستشوی فرش دستباف در شربت اوغلی

تمیز کردن فرش بدون شستن

تمیز کردن فرش بدون شستن غبارروبی آن است که بایستی هر دو هفته یکبار جاروبرقی بکشید و حداقل یک بار در سال فرش را به پشت برگردانید و از پشت آن را جاروبرقی بکشید.

نحوه شستشوی فرش دستباف در منزل

بعد از غبارروبی فرش دستباف ، آن را در فضای باز روی زمین پهن کنید و با استفاده از شلنگ باغبانی فرش را کاملا خیس کنید . با استفاده از مواد شوینده با درصد اسید پایین با آب مخلوط کنید و با کمک یک اسفنج نرم آغشته به مواد روی تمام قسمت های فرش دستباف بکشید پس از شستشوی کامل فرش آن را آبکشی کنید و آن را بصورت لول شده روی سطح شیب دار قرار دهید و اجازه دهید که کاملا آب از داخل آن خارج شود .

شستشوی فرش دستباف در منزل

برای خشک کردن فرش دستباف آن را دور از نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود . پس از خشک شدن فرش اگر پرزها جابه‌جاشده‌اند توسط یک برس به نرمی و آرامی بر روی آن بکشید تا تمامی پرزها بر جای خود قرار بگیرند.

نکته مهم : برای خشک‌کردن فرش‌های دستباف خود به‌هیچ‌عنوان از دستگاه‌های گرم‌کننده و حرارتی استفاده نکنید.

تمیز کردن فرش دستباف با شامپو فرش

تمیز کردن فرش دستباف با شامپو فرش ، مقداری شامپو فرش را با آب گرم و سرکه مخلوط کنید و با استفاده از یک برس نرم در جهت عمود فرش بکشید مواظب باشید اینکار را بادقت انجام دهید زیرا الیاف فرش دستباف بسیار حساس بوده و ممکن است دچار شکندگی شوند بنابراین محکم برس نکشید . سپس فرش را با آب تمیز بشورید و پس از آبکشی کامل آن را روی سطح شیب دار قرار دهید تا خشک شود .

خدمات قالیشویی شربت اوغلی

نمایندگی های قالیشوی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی در تمامی نقاط تهران شعبه دارد :

قالیشویی در غرب تهران از جمله خدمات شستشوی فرش دستباف در آزادی ، آیت الله کاشانی ، ستارخان ، شهرک اکباتان ، شهرک غرب ، قالیشویی در گیشا ، سعادت آباد ، فرحزادی

قالیشویی در شمال تهران مانند قالیشوی در الهیه ، اوین ، تجریش ، قالیشویی در کامرانیه ، دزاشیب ، زعفرانیه ، قالیشویی در فرشته ، فرمانیه ، ولنجک ، لویزان و قالیشویی در نیاوران.

شستشوی فرش ابریشم در شربت اوغلی

قالیشویی در شرق تهران : شسشوی مبلمان در تهرانپارس ، جردن ، دروس ، مینی سیتی ، قالیشویی در مجیدیه ، ظفر ،پاسداران ، قالیشویی در نارمک.

قالیشویی  در جنوب تهران

قالیشویی در مرکز تهران عبارتند از قالیشویی در امیر آباد ، عباس آباد ، آرژانتین ، فاطمی ، قالیشویی در گاندی .

و قالیشویی در کرج .

قیمت شستشوی فرش دستباف 

قیمت شستشوی فرش دستباف در شربت اوغلی بدلیل حساسیت و ظرافت این گونه فرش ها نیاز به تخصص و دقت بسیار زیادی دارد که نسبت به سایر فرش ها کمی گرانتر می باشد .

تمیز کردن فرش دستباف با شامپو فرش

سایر خدمات دیگر قالیشویی خوب شربت اوغلی میتوان به شستشوی تابلو فرش در محل ، خدمات خشکشویی خوشخواب و فرش ، شستشوی فرش قدیمی و عتیقه ، شستشوی فرش ابریشمی و همراه با ارائه خدمات در محل با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام میشود.

شستشوی فرش دستباف در آزادی

قالیشویی شربت اوغلی 

1520 

021-55824444

021-55825522

021-55825533  

021-55852572-6

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی