کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

قالیشویی شربت اوغلی با سابقه ای بالق بر 50 سال ارائه دهنده خدمات متمایزی من جمله شستشوی فرش دستباف ، شستشوی موکت ، شستشوی فرش ماشینی ، شستشوی فرش خارجی، شستشوی مبلمان در محل و همچنین خدمات ترمیم فرش از جمله لک برداری، ریشه زنی ، دارکشی ، و ..... میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ترمیم فرش از خدمات متمایز و ایده آل کارخانه قالیشویی شربت اوغلی با استادکاران رفوکار مجرب و باتجربه با بالاترین کیفیت انجام می شود .

شرکت قالیشویی شربت اوغلی با بیش از نیم قرن تجربه درخشان مجهز به تجهیزات پیشرفته و بروز آماده ارائه خدمات به همشهریان تهرانی و اطراف آن در کوتاه ترین زمان همراه با ضمانت نامه کتبی برای اطمینان بیشتر به شما ارائه می کند .

خدمات ترمیم فرش در قالیشویی شربت اوغلی

خدمات ترمیم فرش در قالیشویی شربت اوغلی

قالیشویی شربت اوغلی ارائه دهنده کلیه خدمات ترمیم فرش اعم از

ریشه زنی و تمامی خدمات مربوط به ترمیم و زیبایی فرش شما در این قالیشویی معتبر پذیرفته می شود.

رفوگری فرش چیست؟

مرمت و ترمیم بخش هایی از فرش که دچار آسیب هایی از قبیل سوختگی ، بیدزدگی ، لکه شدگی ، قاطی کردن رنگ فرش و حتی پاره شدگی را رفوگری می گویند .

خدمات ترمیم فرش در قالیشویی شربت اوغلی

ترمیم فرش کار هرکسی نیست و نیاز به تخصص و مهارت همراه با تجربه فراوان دارد درصورتیکه فرش شما دچار آسیب هایی که در بالا ذکر گفته شده بود بهترین راه این است که فرش خود را به بهترین قالیشویی در تهران بسپارید.

وسایل مورد نیاز ترمیم فرش

ترمیم فرش یا رفوگری فرش به ابزارهای تخصصی همانند : قیچی مخصوص رفو ،  چاقوی خواب ، قلاب رو ،  قلاب پشت ،  دفتین ،  موم ،  چارچوب ،کیله ، چنگال ، سوزن ، نخ پود و پنبه ای(چله) ، میخ ، اتو ، میخ کش ، نقشه و طرح کلی فرش انجام می‌شود.

ترمیم فرش با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در قالیشویی شربت اوغلی

چگونگی انجام ترمیم فرش در شربت اوغلی

در این پست قصد داریم شما را با نحوه چگونگی انجام ترمیم فرش در قالیشویی معتبر شربت اوغلی بیان کنیم .

مرحله اول : نخست فرش را از پشت بر روی چهارچوب نصب می کنند .

مرحله 2 : استادان رفوکار با استفاده از نخ های همرنگ فرش اقدام به ترمیم آسیب های آن می کنند . در صورتیکه رنگ نخ های فرش آسیب دیده از بین رفته باشد رفوکاران نیز از نخ های رنگ و رو رفته استفاده می کنند .

خدمات قالیشویی شربت اوغلی

مرحله 3 : در صورتیکه چله آخر و اول فرش از بین رفته باشد رفوگاران با دقت اقدام به ترمیم آن می کنند.

مرحله 4 : برای رفوگری قسمت های پاره شده و سوخته و ... مطابق با نقشه اصلی نوع نخ و بافت با توجه به مهارت و دقت رفوکار صورت می گیرد این کار موجب می شود که اصلا مشخص نباشد شما فرشتان را ترمیم کرده اید و از ارزش آن نیز کاسته نمی شود .

مرحله 5 : در صورتیکه رنگ های فرش قاطی شده بودند برای رفع این مشکل رفوگر باید از دانش و اطلاعات علمی در خصوص رنگرزی برخوردار باشد تا در قسمت تهیه رنگ به مشکلی برنخورد. در نهایت اگر رنگ فرش با دیگر نخ ها متفاوت بود بعد از انجام ترمیم با قیچی کردن و کیله کشی و اتو زدن استفاده نماید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کند .

شعبه های قالیشویی شربت اوغلی

قالیشویی شربت اوغلی در تمامی نقاط تهران شعبه دارد :

قالیشویی در غرب تهران از جمله خدمات شستشوی فرش دستباف در آزادی ، آیت الله کاشانی ، ستارخان ، شهرک اکباتان ، شهرک غرب ، قالیشویی در گیشا ، سعادت آباد ، فرحزادی

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی شربت اوغلی

قالیشویی در شمال تهران مانند خدمات شستشوی موکت در الهیه ، اوین ، تجریش ، قالیشویی در کامرانیه ، دزاشیب ، زعفرانیه ، قالیشویی در فرشته ، فرمانیه ، ولنجک ، لویزان و قالیشویی در نیاوران .

قالیشویی در شرق تهران ( خدمات خشکشویی مبلمان در تهرانپارس ، جردن ، دروس ، مینی سیتی ، قالیشویی در مجیدیه ، ظفر ، نارمک ، قالیشویی در پاسداران ).

قالیشویی  در جنوب تهران

قالیشویی در مرکز تهران عبارتند از خدمات شستشوی فرش در امیر آباد ، عباس آباد ، آرژانتین ، فاطمی ، قالیشویی در گاندی .

و قالیشویی در کرج .

شستشوی مبلمان در شربت اوغلی

سایر خدمات دیگر قالیشویی مطمئن شربت اوغلی میتوان به شستشوی تابلو فرش درمحل ، خدمات خشکشویی خوشخواب و فرش ، شستشوی فرش قدیمی و عتیقه ، شستشوی فرش ابریشمی و همراه با ارائه خدمات در محل با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام میشود.

شستشوی فرش ماشینی در شربت اوغلی

قالیشویی شربت اوغلی 

1520 

021-55824444

021-55825522

021-55825533  

021-55852572-6

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی