کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت

قالیشویی شربت اوغلی با سابقه ای بالق بر 50 سال ارائه دهنده خدمات متمایزی من جمله شستشوی فرش دستباف ، شستشوی موکت ، شستشوی فرش ماشینی ، شستشوی فرش خارجی، شستشوی مبلمان در محل و همچنین خدمات ترمیم فرش از جمله لک برداری، ریشه زنی ، دارکشی ، و ..... میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قالیشویی در تهران شربت اوغلی نامی آشنا در صنعت قالیشویی با 55 سال سابقه درخشان در زمینه شستشوی فرش و قالی شستشوی مبل لکه گیری و رفو گری در خدمت شما عزیزان می باشد.

کارخانه قالیشویی در تهران شربت اوغلی

کارخانه قالیشویی در تهران با بهره گیری از کادر متعهد و حرفه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و مواد شوینده استاندارد و درجه یک با آبکشی اصولی و اسلامی آماده خدمت رسانی به سراسر تهران بزرگ و حومه می باشد.

خدمات قالیشویی در تهران شربت اوغلی

قالشویی در تهران شربت اوغلی با ارائه دهنده خدمات گسترده ای نظیر :

مبلشویی در تهران شربت اوغلی

مرمت و ترمیم فرش : دارکشی ،  رنگبرداری ، از بین بردن پوسیدگی و پارگی فرش ، چرم دوزی و ریشه زنی ، رفع سوختگی ، شیرازه دوزی و .... همراه با ضمانت نامه کتبی و در زمان تحویل به منظور جلوگیری از چین و چروک و یا شکستگی فرشها بصورت لول شده و کاور شده درب منزل تحویل شما می دهد .

ترفندهای از بین بردن موی حیوانات خانگی را از روی فرش و موکت

برای ازبین بردن موی حیوانات خانگی از روی فرش و موکت بهتر است از بهترین قالیشویی در تهران مشاوره بگیرید در این پست قصد داریم به این سوال بپردازیم که چگونه موی حیوانات خانگی را از روی فرش و موکت پاک کنیم ؟

خدمات قالیشویی در تهران شرب اوغلی

استفاده از جاروبرقی و سنگ پا

ساده ترین روش استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش یا موکت است بعداز کشیدن جاروبرقی با استفاده از سنگ پا روی فرش بکشید چنانچه موی حیوان وجود داشته باشد به سطح سنگ پا می چسبد مواظب باشید که زیاد محکم روی فرش نکشید زیرا ممکن است موجب آسیب دیدگی تاروپود آن شوید .

جمع کردن مو بوسیله رطوبت

برای اینکه براحتی بتوانید موی حیوانات خانگی خود را جمع کنید کف دست خود را خیس کنید و روی آن بکشید همچنین می توانید از یک اسفنج خیس شده نیز برای این کار استفاده نمایید با انجام این روش موجب میشود که موها خیس شده و سنگین تر شوند و براحتی یکجا جمع شوند .

بهترین قالیشویی در تهران شربت اوغلی

استفاده از چسب

با استفاده از نوار چسب تمامی مو و پرزهای روی مبلمان و فرش را به آسانی می توانید تمیز کنید . تکه ای از نوار چسب را بردارید و با دو دست دو طرف آن را بگیرید چسب را روی محل مورد نظر که مو هست بچسبانید و بعد سریع بکنید این کار را تکرار کنید تا موها به آن بچسبند زمانی که سطح نوار چسب از مو پرشده بود و یا حالت چسبندگی نداشت از یک تکه چسب دیگر استفاده کنید و مجددا اینکار را تکرار کنید .

استفاده از بادکنک

بادکنک را باد کنید و آن را روی سطح مو بمالید تا الکتریسیته ایجاد شود با اینکار می توانید تمامی موهای اضافی روی سطوح را به خوبی به خود جذب می کند .

پیشگیری از ریزش موی حیوانات خانگی

برای جلوگیری از ریزش موی حیوانات خانگی حداقل هفته ای دو مرتبه آن را حمام کنید و موهای آن را شانه بزنید تا موهای اضافی به برس بچسبد .

قیمت قالیشویی در تهران

هشدار

شوره های مخفی در حیوانات موجب مشکلاتی از قبیل آلرژی و مشکلات تفسی برای برخی از افراد به وجود می آورد برای از بین بردن موی حیوانات خانگی بهتر است در این زمینه به شرکت قالیشویی خوب در تهران مراجعه کنید و با ثبت سفارش آنلاین نیز می  توانید از 10 درصد تخفیف ما نیز برخوردار شوید .

شعب قالیشویی در تهران شربت اوغلی

قالیشویی در تهران شربت اوغلی تمامی مناطق تهران و حومه را پشتیبانی می کند :

قالیشویی در مرکز تهران خدمات شستشوی فرش در امیر آباد ، عباس آباد ، فاطمی ، قالیشویی در آرژانتین ، یوسف آباد ، قالیشویی در گاندی .

قالیشویی در شرق تهران مانند پاسداران ، جردن ، قالیشویی در تهرانپارس ، قلهک ، مجیدیه ، قالیشویی در دروس و .....

قالیشویی در تهران قالیشویی در شمال تهران شربت اوغلی

قالیشویی در غرب تهران از جمله قالیشویی در شهرک اکباتان ، شهرک غرب ، آیت الله کاشانی ، قالیشویی در ستارخان ، گیشا ، فرحزادی و ....

قالیشویی در شمال تهران خدمات خشکشویی مبلمان در فرشته ، ازگل ، اقدسیه ، اوین ، قالیشویی در زعفرانیه ، کامرانیه ، لویزان ، نیاوران ، قالیشویی در ولنجک و .....

قالیشویی در جنوب تهران

قالیشویی در کرج .

قالیشویی در تهران قالیشویی در مرکز تهران شربت اوغلی

برای دریافت اطاعات بیشتر با بهترین قالیشویی در تهران ، قالیشویی شربت اوغلی تماس بگیرید .

قالیشویی شربت اوغلی 

1520 

021-55824444

021-55825522

021-55825533  

021-55852572-6

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی